banat w bas


 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 مسابقة اطرف تعليق ..لازم تدخلى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
admin
admin
avatar

عدد الرسائل : 493
العمر : 29
الموقع : فى الحياه
المزاج : فايقه ورايقه
علم بلدك :
my sms :


My SMS
اتمنى للجميع قضاء وقتا سعيدا
وممتعا معنا فى banat w as


تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: مسابقة اطرف تعليق ..لازم تدخلى   الخميس فبراير 07, 2008 4:47 pm



مرحبا بأحلى بنات فى احلى منتدى بنات وبس

أقدم لكم اليوم مسابقة أطرف تعليق

المسابقة عبارة عن :


أنا أجبلكم صوره ظريفه << ونحتاج تعليق حلوو منكم << نبغى إبداع عشان تفوزوو << بس ياريت يكون الإبداع من ابداعك عشاان تستحقي الفورز بالمسابقة .. بس كمان ماا نبغى قرقر كثير << اشبوو تعبير


والي تقوم بأطرف تعليق رااح تكون حاصلة على لقب : ( صاحبة اطرف تعليق )


وكل المطلوب منكم فقط الاتزام بهذه الشررررروط والقوانين.......



اقوانيين :


1- " يمنع التعليق أكثر من سطر أو سطرين على الصورة "


2-" يمنع أضافت أكثر من رد أو تعليق واحد بالكثييير"


3- " تمنع الدردشة بالموضوع نهائياً "


4- " يمنع الاستهزاء والتعليق الغير مرغوب فيه من اجل إضحاك الغير "


5- "ينتهي التعليق بمجرد وضع الصوره الجديده ويتم التعليق علي الصوره الجديده فقط "


6- " الرجاء اي استفسار عن المسابقه يرجااء وضع السؤال في رساله خاصه وارسلهاا لياا
عند الحاجه القصوه "


7- " من لاتلتزم بالقوانين سيتم حذف ردها من قبل المشرفه "-

الغرض أو الهدف من المسابقة :


نحن نريد اكتشاف مواهب الإبداع في التعبير البسيط يعني ينطبق عليهاا المثل هاذ >> ( خير الكلام ما قل ودل )
ونحي روح الدعابة والترويح عن النفس بنفس الوقت بعد عناااا متواصل وبذل مجهود قوي بعد فتره من الاختبارات المتواصلة والله ولي التوفيق




والأن نبدأ بالصوره

هذه هى أول صوره فى المسابقه ..منتظره تعليقاتكم الجميله
ومنتظرين صاحبة اطرف تعليق


_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://banatwbas.up-your.com
Admin
admin
admin
avatar

عدد الرسائل : 493
العمر : 29
الموقع : فى الحياه
المزاج : فايقه ورايقه
علم بلدك :
my sms :


My SMS
اتمنى للجميع قضاء وقتا سعيدا
وممتعا معنا فى banat w as


تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة اطرف تعليق ..لازم تدخلى   الخميس فبراير 07, 2008 7:45 pm

الجائــــــــــــــــــــــــزه :

تحصلين على لقب "صاحبة احسن تعليق"



_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://banatwbas.up-your.com
Admin
admin
admin
avatar

عدد الرسائل : 493
العمر : 29
الموقع : فى الحياه
المزاج : فايقه ورايقه
علم بلدك :
my sms :


My SMS
اتمنى للجميع قضاء وقتا سعيدا
وممتعا معنا فى banat w as


تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة اطرف تعليق ..لازم تدخلى   الأحد فبراير 24, 2008 5:50 pm

واضح ان الصوره صعبه اوى

عمتا ولا يهمكم خالص نحط صوره جديده وربنا يسهل


_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://banatwbas.up-your.com
annosh
بنوته عاقله
بنوته عاقله
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
علم بلدك :
my sms :


My SMS
الا تنصروه فقد نصره الله

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم


تاريخ التسجيل : 28/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة اطرف تعليق ..لازم تدخلى   الإثنين مارس 03, 2008 7:19 am

ايوه هو ده

بس هو ناقصه حاجه يا نانا للاسف مفيش دش

ههههههههههههههههههههههههههه ميرسي يا جميل على التوبيك الجامد والصور التحفه دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
admin
admin
avatar

عدد الرسائل : 493
العمر : 29
الموقع : فى الحياه
المزاج : فايقه ورايقه
علم بلدك :
my sms :


My SMS
اتمنى للجميع قضاء وقتا سعيدا
وممتعا معنا فى banat w as


تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة اطرف تعليق ..لازم تدخلى   الثلاثاء مارس 04, 2008 2:51 pm

والله تعليقك عسول خالص يا انوش

ميرسى يا عسل وتابعى الموضوع دايما

لحد مانشوف من صاحبة اطرف تعليق

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://banatwbas.up-your.com
 
مسابقة اطرف تعليق ..لازم تدخلى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
banat w bas :: قسم الضحك و الفرفشه :: •.♥.•° كاميرا بنات وبس فى كل مكان °•.♥.•-
انتقل الى: